روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
🌅نادرفتورهچی درپاسخ به حسین دهباشی که پرسیده بود «مردم چرادیگر النگوهایشان رادر راه آرمان انقلاب نمیدهند»، گفت:
🌅نادرفتورهچی درپاسخ به حسین دهباشی که پرسیده بود "مردم چرادیگر النگوهایشان رادر راه آرمان انقلاب نمیدهند"، گفت:
۱- چون:
👈🏻 ۴۰۰۰ آقازاده در انگلیس زندگی میکنند!!
👈🏻 ایران بزرگترین واردکننده پورشه (ماشین آقازادهها) در خاورمیانهست.
👈🏻۳ ماه ۳۰میلیارد دلار از کشور خارج شده که قطعا در توان «مردم عادی»نیست.
👈🏻 هزاران تریلیون اختلاس شده، اما با غارتگران مثل«تاجسر»رفتار میشود.
👈🏻مردم اینطوربه اینجا رسیدند جناب دهباشی!
۲-«مقاومت» برابر جنگ سرد «سلطه و استکبار جهانی» باساختاری عمیقا فاسدناممکن است.
۳-مردم وقتی محمدساشاها و عیسی هاشمیها (فرزند ابتکار) و ویلای لواسان سردار فیروآبادیها و پرادو سواری امام جمعهها رامیبینند، از خودشان میپرسند «چرامن بایدبرای آرمانی که نیست، جان ومالم رابدهم!!». مردم، اینطور به اینجا رسیدند، جناب دهباشی!!بله، بالا که بگندد، پایین هم میگندد!!.
۴-مردم وقتی میبینند برادران تمامی اعضای ستاد مبارزه بامفاسد اقتصادی، پرونده «فساد اقتصادی» دارند، ازخود میپرسند «ما دقیقا بر سر چه آرمانی باید ایستادگی کنیم؟!» مردم اینطور به اینجا رسیدند، جناب دهباشی!!
۵-مردم وقتی میبینند درطی این سالها هزاران دستگاه مازراتی و پورشه و بنز با ارزدولتی وارد شده، اما برای خرید لودر و گریدر و هلیکوپتر امداد و نجات بودجه نیست، از خود میپرسد «ما دقیقا بر سر چه آرمانی باید ایستادگی کنیم!؟» مردم اینطوربه اینجا رسیدند، جناب دهباشی!!
۶-مردم وقتی میبینند با آمدن زلزله، تمام دم و دستگاه حاکمیت، تنهاکاری که از دستش برمیآید «توصیه به خواندن آیتالکرسی»ست و باگذشت ۹ ماه مردم هنوز درچادر و تراخم وتوآلت صحرایی دست و پامیزنند، سعی میکنند «النگو»ها را برای روز مبادا نگه دارند!!. مردم، اینطور به اینجا رسیدند جناب دهباشی!!
۷-هرکس فقط یکبار ازخیابان اندرزگو، یا فرعیهای بالای نیاوران ردشود و کاخهاو قصرهای آنجا که نظیرش حتی در بورلی هیلز دیده نمیشود را با «امکانات توسعه»ای چابهار و ایلام و کردستان و خوزستان و...مقایسه کند، به همین جایی میرسدکه میبینید!! مردم اینطور به اینجا رسیدند جناب دهباشی!!
۸-مردم وقتی میبینند درهمه جامشتی ته ریشدارِ یقهآخوندیِ زیر ۳۰سال، درمقام «مدیر عامل» و «رئیس هیات مدیره» و «رئیس» و «معاون»و... مدام درحال انجام معاملات میلیاردی برای شرکتهای صوریشان هستند، حال آنکه عرضه مرتب کردن تختخوابشان راهم ندارند، به همین جا میرسند که میبینید جناب دهباشی!!
۹-مردم وقتی فرزندان لایقشان را میبینند که کنار میدانها پلاکارد «استخدام نیرو برای اسنپ» به دست گرفتهاند، ناگهان یاد«احمدعراقچی» با سابقه ۲سال نصب ویندوز میافتند که از روزی که معاونت بانک مرکزی شده، دلار۶۵۰۰ تومان گران شده است. اینطوریست که به اینجا میرسند که میبینید جناب دهباشی!!
۱۰-مردم ایران عاشق آمریکانبودند جناب دهباشی، جمهوری اسلامی آنها راعاشق آمریکا کرد. مردم ایران عاشق رضاپهلوی نبودند جناب دهباشی!!، جمهوری اسلامی آنها را عاشق «خاطره پهلویها» کرد. مردم ایران دچار انحطاط اخلاقی هستند، اما مقصرش خودشان نیستند قربان، نظام شماست!!
۱۱-مردم «انقلاب» کردند، یعنی از همه چیزشان گذشتند، نه فقط النگوهای طلا، آنها برسر امر محال قمار کردند، عرش رابه لرزه انداختند، حالا اما قیافه «شنگول» مشتی دزد وبچه مزلف آویزان از نام «انقلاب» را میبینند که در اروپا و امریکا جت اسکی میکنند. مردم، اینطوری به اینجا رسیدند جناب دهباشی!!
۱۲-مردم علی انصاریها و حسین هدایتیها را میبینند که مالها و بانکها و ویلاهایشان کفاف دهها سال«مقاومت» برابر هر اهریمنی را میداد، اما کدام «مقاومت»!؟برای کدام«آرمان»!؟که علی انصاری چاقوچلهتر شود!؟ برای چی!؟ شمارا بخدا یک دلیل بیاورکه من به پیک موتوری سوپر سرکوچه بگویم جناب دهباشی!!!