روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
سلام دوستان،. به شرطی که تواناییهای زیر را داشته باشند:
سلام دوستان،
پروژه تلسک قراره افراد کمتوان رو هم استخدام کنه تا در خانه خودشان با کامپیوتر و یا تبلت، بصورت آنلاین کار کنند. به شرطی که تواناییهای زیر را داشته باشند:
- کار با کامپیوتر
- تسلط به بیش از یک زبان، مانند فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، ... (در این مرحله فارسی و آلمانی)
- تمرکز
- صدای خوب
- آرامش
- گزارش و خلاصه نویسی
درسته که پروژه تلسک قراره در آلمان استارت بخوره، ولی امیدوارم بعد از آلمان، همراه با کشورهای دیگه، تو ایران هم بتونم این بخش از جامعه که اکثرا تحصیلکرده و با تواناییهای خیلی بالایی هستند رو براشون کار ایجاد کنم.
خیلی ممنون میشم اگه بین شما و یا دوستانتون تخصص روانشناسی و یا کار درمانی با کمتوانها رو دارند، به من معرفی کنید. من قبل از شروع پروژه میخوام اگه لازمه تو بخشهای رابط کاربری نرم افزارهامون تغییراتی بدیم مطلع بشم و همینطور اطلاعاتی از میزان استرس این عزیزان و کنترلشو بدونم، همینطور بدونم بطور میانگین چند ساعت در طول روز میشه یک کمتوان کار کنه بدون اینکه از پرفورمنسش کم بشه و یا تمرکزشو از دست بده. یا اینکه محیط منزل برای کار خوبه براشون یا نه و ... چون پروتوتایپ پروژه رو هم میخوام تو ایران تست کنم. ای دی من: @sahandbehnam
بازهم از این همه لطفتون ممنونم که مثل یک دوست واقعی کنارم هستید.
@dotDE