اینم مدرسه جدید سامیار، امکاناتی که اینها تو کلاس دوم دبستان دارن والا من تو دوره دکترا هم نداشتم

اینم مدرسه جدید سامیار، امکاناتی که اینها تو کلاس دوم دبستان دارن والا من تو دوره دکترا هم نداشتم 😂
یه چیز خیلی باحالی که توی این مدرسه دارن اینه که هر کلاس از ۲تا اتاق تشکیل شده، اتاق اول برای درس خوندن و تدریس معلم هست و اتاق دوم برای استراحت بچه ها. مثلا یبار زنگ زدن گفتن سامیار دلش درد میکنه. ملک رفت مدرسه، دید آقا توی اتاق استراحت روی یه مبل لم داده و میگه من دلم درد میکرد الان دارم ریلکس میکنم 😳😂
خلاصه که خوش میگذره. یاد کلاس دوم خودم افتادم. راستی کوکب خانم که خیلی با سلیقه بود و نیمرو با ماست تو مهمونی سرو میکرد درس کلاس دوم بود؟
@dotDE