چند وقت پیش بارسلونا بودم، نزدیک کلیسا جامع ساگرادافامیلا، یه گالری هنری بود که کارهای نقاشی و جواهرات خیلی مدرنی رو گذاشته بود بر

چند وقت پیش بارسلونا بودم، نزدیک کلیسا جامع ساگرادافامیلا، یه گالری هنری بود که کارهای نقاشی و جواهرات خیلی مدرنی رو گذاشته بود برای نمایش و فروش. قیمتهاش تو رنج متوسط بود، مثلا یک تابلو حدود ۵هزار یورو. خوب دقت کردم دیدم همه کارها، اثر یه دختر ایرانیه که ظاهرا از ایران فرستاده بود. صاحب گالری دید برام جالبه کلی توضیح داد که چقدر با استعداده و بصورت اینترنتی باهاش آشنا شده و سالی ۲،۳ بار میاد اروپا و پولاشو میگیره و‌کارهای جدید میاره. یه دختر بیست و‌چند ساله. کلی با کارش حال کردم. امیدوارم کلی از این بچه هارو ببینم که از هنرشون پول درمیارن.
@dotDE