سلام به همه. نگید این بی معرفت رفت دیگه کانال و … یادش رفت

سلام به همه
نگید این بی معرفت رفت دیگه کانال و ... یادش رفت. این هفته انقدر کار داشتیم که حتی نرسیدم جواب کارای دفتر ایران رو بدم. آدم وقتی میاد که دیگه بمونه تازه میفهمه چقدر کار هست که باید بکنه. از کارهای اداری گرفته تا خرید وسایل خونه و قرارداد اینترنت و تلفن و خط موبایل و ... بعدشم گواهینامه آلمانی و تهیه ماشین و ثبت نام مدرسه آقا سامیار و ...
خلاصه انقدر کار هست که نتونی گوشیتو چک کنی چه برسه به اینکه پست بزاری. امروز گفتم بشینم یکم از اتفاقات چند روز آخر تو ایران و کارهای سفر و آوردن پانی خانم و ... بنویسم