روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
پرواز ما ۷ صبح ماهان بود و چون پانی خانم با خودمون میبردیم، قبلش با ماهان هماهنگ کردیم که برای این شازدهخانم یه جا رزرو کنیم و او
پرواز ما ۷ صبح ماهان بود و چون پانی خانم با خودمون میبردیم، قبلش با ماهان هماهنگ کردیم که برای این شازدهخانم یه جا رزرو کنیم و اونها هم گفتن ما ۲ تا جای پت بیشتر نداریم و هرکی زودتر بیاد، میدیم به اون! رزرو مزرو هم نداریم. ماهان گرفتی، لوفتهاتزا که سوار نشدی از این توقعها داری داداش!
هیچی دیگه، ما هم از ترسمون از ساعت ۲ نصف شب فرودگاه بودیم تا ۷ صبح. البته اینم بگم که کار خوبی کردیم زود رفتیم، چون نصف مملکت اونشب داشت از ایران میرفت😂 برای هر کاری کلی توی صف واستادیم و برای کارهای پانی هم کلی معطل شدیم.