یکی از دوستان، یکی از پروژه‌های سال گذشته شرکت ایرانم رو که روی تولید و رشد گیاهان با نور‌ مصنوعی و مصرف آب خیلی کم کار میکرد جویا

یکی از دوستان، یکی از پروژه‌های سال گذشته شرکت ایرانم رو که روی تولید و رشد گیاهان با نور‌ مصنوعی و مصرف آب خیلی کم کار میکرد جویا شد. عکساشو خواستم براش بفرستم، کلی خاطراتم زنده شده. یادش بخیر چقدر روی تولید گیاهان خاص با این نورها کار کردیم. الان که باز این عکسارو دیدم، تصمیم گرفتم تو آلمان تولید گیاهان دارویی رو با این روش بررسی کنم