همیشه میگم نجفی از اون دسته آدمهاییه که هیچ وقت اسمش سر جایی که باید باشه نیست

همیشه میگم نجفی از اون دسته آدمهاییه که هیچ وقت اسمش سر جایی که باید باشه نیست

همیشه میگم نجفی از اون دسته آدمهاییه که هیچ وقت اسمش سر جایی که باید باشه نیست. نه به عنوان یک سیاستمدار در جمهوری اسلامی، نه بعنوان یک قاتل.
همیشه فکر میکردم یک استاد باهوش دانشگاه شریف که فارغ التحصیل رشته ریاضی از MIT هست، چیکار داره به سیاست و حکومت ایران و جمهوری اسلامی! همیشه شخصیت و منش این آدم عالی بود و به نظرم همین شخصیت و نبوغش بود که در تضاد با این همه بی اخلاقی جامعه مدنی و سیاسی ما، این آدم رو به مرز جنون رسوند. من کنارم پره از آدم‌های نابغه و اعتقاد دارم کلا نوابغ تا جنون فاصله کمی دارند. مرز جنون و نبوغ خیلی باریکه. و چیزی که یک نابغه رو میبره به این شرایط تاسف بار، محیط اطراف و سرخوردگی های پشت سر همه.
اگه نجفی قتل کرد! پس مطمعن باشید، بقیه نوابغ ما هم در معرض این فروپاشی هستند. فروپاشی که هیچ دلیلی بجز فروپاشی جامعه مدنی ما طی این سالها نداره.
نجفی استاد کنترل شرایط بود و اعتماد به نفس این آدم مثال زدنی. متاسفم برای جامعه امروزمون که این آینده نوابغش هست.
یه سریمون رفتیم اونور دنیا، یه سریمون رفتن اون دنیا، یه سریمون هم تو خود جهنمن.
@dotDE