این عکس لوله یک چاه مطالعاتی در دشت اردکان یزد است که دیتالاگر‌های شرکت ایران من (شریف تراشه) درون آن قرار دارد تا ارتفاع و دمای آ

این عکس لوله یک چاه مطالعاتی در دشت اردکان یزد است که دیتالاگر‌های شرکت ایران من (شریف تراشه) درون آن قرار دارد تا ارتفاع و دمای آ

این عکس لوله یک چاه مطالعاتی در دشت اردکان یزد است که دیتالاگر‌های شرکت ایران من (شریف تراشه) درون آن قرار دارد تا ارتفاع و دمای آب سفره زیرزمینی منطقه را اندازه گیری و به سرورهای ما ارسال نماید.
می‌دانید چرا از زمین بیرون آمده؟
لوله بالا نیامده، این زمین است که پایین رفته، علتش هم برداشت بی‌رویه از منابع آبی و فرونشست زمین و نابودی سفره های آب زیر زمینی چندین میلیون ساله است! این یعنی از این پس هزاران هزار مترمکعب آب هم بر روی این زمین جاری شود، فقط سیل راه خواهد افتاد. سفره زیر زمینی وجود ندارد که دوباره پر شود!
@dotDE