اولین بار که صحنه مهاجرت پرنده هارو دیدم، شاید با خودم فکر ‌کردم که چقدر خوبه که ما انسانها مجبور نیستیم مهاجرت کنیم

اولین بار که صحنه مهاجرت پرنده هارو دیدم، شاید با خودم فکر ‌کردم که چقدر خوبه که ما انسانها مجبور نیستیم مهاجرت کنیم

اولین بار که صحنه مهاجرت پرنده هارو دیدم،شاید با خودم فکر ‌کردم که چقدر خوبه که ما انسانها مجبور نیستیم مهاجرت کنیم.اما الان میبینم تقریبا همه دوستام مهاجرت کردن و من هم همین کار رو دارم میکنم.
@dotDE