امروز دیدم ارژنگ امیر فضلی یه کلیپ توی پیجش گذاشته، یاد کارآفرین‌هایی مثل خودم تو ایران افتادم

امروز دیدم ارژنگ امیر فضلی یه کلیپ توی پیجش گذاشته، یاد کارآفرین‌هایی مثل خودم تو ایران افتادم. کلی کار کردم، از همه جا وام گرفتم، از وقت زن و بچم زدم، با کارفرما و پیمانکار سر و کله زدم و چند سال از جیبم پول گذاشتم تو شرکت و ... که هم مشکل آب این مملکت رو درست کنم و هم چند تا خانواده نون بخورن. آخرش از همه هم کلی بد و بیرا شنیدم. هرچند که الانم هنوز دارم تلاش میکنم که کارها و پروژه های اینجارو بدم ایران انجام بشه.
@dotDE