روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
الان داشتم سیم کارت ایرانم رو چک میکردم، دیدم یه اساماس برام اومده با این متن:

الان داشتم سیم کارت ایرانم رو چک میکردم، دیدم یه اساماس برام اومده با این متن:
"آقا سهند سلام، من محمد هستم. همونی که باهم ساحل رو تمیز کردیم. امشب خونه یکی از فامیلها بودیم، دخترش عکس من و شمارو توی تلگرام بهم نشون داد. ظاهرا از ایران رفتید. دلم گرفت فهمیدم. ایران کاری داشتی این شماره منه. برنج ماهی خواستی بگو. خیلی مردی."
ناخودآگاه چشمام پر اشک شد. فکر کنم متنی که اردیبهشت درباره شمال نوشته بودم رو بهش نشون داده بودن:
https://t.me/dotDE/419