اگه از من بخوان که فقط یک دلیل برای رفتن از ایران بگم، میگم استرس. دیگه خسته شدم از این استرس لعنتی

اگه از من بخوان که فقط یک دلیل برای رفتن از ایران بگم، میگم استرس. دیگه خسته شدم از این استرس لعنتی

اگه از من بخوان که فقط یک دلیل برای رفتن از ایران بگم، میگم استرس. دیگه خسته شدم از این استرس لعنتی. دلم یکم آرامش میخواد، میخوام نصف شب از خواب نپرم، میخوام بی استرس با خانواده و دوستام خوش بگذرونم.