هفته پیش که آلمان بودم، نزدیک دفتر یکی از دوستام دیدم یه نمایشگاه یک سری ماشین مدل بالا رو باقیمتهای خیلی خوب برای فروش‌گذاشته بود

هفته پیش که آلمان بودم ، نزدیک دفتر یکی از دوستام دیدم یه نمایشگاه یک سری ماشین مدل بالا رو باقیمتهای خیلی خوب برای فروش‌گذاشته بود، مثلا آوودی مدل ۲۰۱۵، ۱۶۰۰۰ یورو (با یورو ۷۵۰۰ تومنی هم‌ که حساب کنی میشه ۱۲۰ میلیون تومن) یا مثلا یک ب‌ام و مدل ۲۰۱۳ سری ۵ گذاشته بود ۱۹۰۰۰ یورو! یه آوودی مدل ۲۰۰۸ (۱۳۸۷) خیلی تمیز هم گذاشته بود ۱۴۰۰ یورو (با یورو ۷۵۰۰ تومنی ۱۰ میلیون تومن) الان داشتم تو سایت باما قیمتهارو چک میکردم، خندم گرفت. پراید مدل ۱۳۸۷ رو زده بود ۱۲/۵ میلیون تومن!
@dotDE