روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
امروز من و سامیار باهم رفتیم یه قنادی بنام نور. کیفیتش خوبه و مال ترکهاست
امروز من و سامیار باهم رفتیم یه قنادی بنام نور. نور یه کافه قنادی رستورانه 😳 (کافه رستوران دیده بودیم، کافه قنادی هم همینطور، همه باهم دیگه نه😂). کیفیتش خوبه و مال ترکهاست. اون وسط یه عروسی هم جریان داشت و عروس برای خودش اینور و اونور میرفت و شیرینی بر میداشت و دنبال چنگال میگشت و .. 😳 خیلی باحال بود 😂 فقط مونده بود بیاد به منم بگه داداش کیکی شیرینی چیزی میخوای به خودم بگو، غریبی نکنیا😂 باورتون نمیشه چه جو باحالی داشت. کلا ترکها اینجا خیلی شاد و گرم هستند. من همیشه گفتم، ۳۴ تا کشور رفتم و بیشتر از ۲۰بار ترکیه. ولی ۱۰۰ بار دیگه هم ترکیه برم باز سیر نمیشم و از همه کشورهایی هم که رفتم بیشتر حال کردم. شاید چون خیلی مردم خونگرمی داره و فرهنگشون هم خیلی شبیه ماست.
خلاصه اینکه رفتیم قنادی و یه کیک خوشگل خریدیم و کلی هم باهاشون خوش و بش کردیم، البته به انگلیسی نه آلمانی 😂.
نمیدونم تاحالا اینجا گفتم یا نه، ولی من همیشه دلم میخواد کنار کار و تخصص خودم یه کافه رستوران یا کافه قنادی کوچیک هم داشته باشم. آشپزی حس خیلی خوبی بهم میده. شاید چون خیلی شیکموام😂. یبار تو Lucerne (یه شهر زیبا پایین زوریخ، سمت شمال سوئیس) رفتم تو یه رستوران کوچیک و خوشگل کنار دریاچه. صاحب رستوران خودش سر آشپز هم بود. غذامو که آورد، با گیلاس شرابش اومد کنارم نشست و یکمی گپ زدیم. معلوم شد مدیرعامل سابق شرکت آگفافیلم بوده (زمان بچگی ما فیلمهای عکاسی آگفا و فوجی و کداک زیاد بود). طرف بعد از بازنشستگی این رستوران رو راه انداخته بود و خیلی هم داشت حال میکرد. خلاصه اینکه برای بازنشستگیم دارم به یه کافه رستوران یا کافه قنادی فکر میکنم. 😋
@dotDE