وای چه حالی میده، تا چند روز دیگه دلار میشه ۷ تومن، درست مثل قبل از انقلاب، فقط با ۳ تا صفر بیشتر که نوشته میشه ولی خونده نمیشه، ت

وای چه حالی میده، تا چند روز دیگه دلار میشه ۷ تومن، درست مثل قبل از انقلاب، فقط با ۳ تا صفر بیشتر که نوشته میشه ولی خونده نمیشه، ت

وای چه حالی میده، تا چند روز دیگه دلار میشه ۷ تومن، درست مثل قبل از انقلاب، فقط با ۳ تا صفر بیشتر که نوشته میشه ولی خونده نمیشه، تازه اونهم اگه حذف بشه که انگار نه انگار 😂