سپتامبر سال قبل، وین بودم

سپتامبر سال قبل، وین بودم. وسط یکی از میدونها، شهرداری یه سازه بادی و یه استخر موج سواری پیش ساخته بصورت موقت گذاشته بود که مردم بیان رایگان موج سواری کنن. جوونها سر راه خونشون میومدن با کلی ذوق لخت میشدن و می‌پریدن تو آب که موج سواری کنن.
من به بیشتر از ۳۴ تا کشور تو دنیا سفر کردم، با کلی آدم از نزدیک برخورد داشتم، تو‌خونشون رفتم، باهاشون سفر کردم، غذا خوردم و تو غم و شادی‌شون کنارشون بودم. میتونم با قاطعیت بهتون بگم برای خوشحال بودن لازم نیست خیلی پول داشته باشی، مهم اینه که بخوای که خوشحال باشی.

@dotDE