کره ای‌ها کلی با دستگاه‌ها و تکنولوژی ما حال کردن، تنها مشکلشون این بود که ما ایرانی هستیم و برای جوینت شدن با ما و فروش دستگاهامو

کره ای ها کلی با دستگاه‌ها و تکنولوژی ما حال کردن، تنها مشکلشون این بود که ما ایرانی هستیم و برای جوینت شدن با ما و فروش دستگاهامون مشکل دارند که وقتی فهمیدن به سلامتی دارم از ایران میرم و تو آلمان شرکت زدم و با برند ساخت آلمان میخوام جلو بیام از شدت ذوق زدگی ۳ شبانه روز تمام برام مهمونی گرفتن و کلی با پذیرای‌ و مهمان‌نوازی‌شون منو شرمنده کردن. 😂😜الان که فکر میکنم، خدا پدر این مدیران آب و فاضلاب کشور رو بیامرزه که کاری کردن ما بگذاریم بریم، شاید قراره در رحمت خارج از این خراب شده باز بشه.
البته بقیه بروبچ هم‌این هفته که من نبودم بیکار نبودنا!
- شهرداری اومده در شرکت رو‌ پلمپ کنه که چرا سند اداری نیست؟! هرچیم بهش گفتن بابا ما خیرسرمون مثلا دانش ‌بنیانیم، میتونیم تو‌ موقعیت اداری کار کنیم، گفته من این‌چیزا حالیم نیست!
- دارایی داره برامون توقیف اموال میزنه! که چرا مالیات بر ارزش افزوده ندادین! میگیم بابا پولمونو این آب و فاضلاب بی همه چیز نداده، چه مالیاتی؟! میگه به من چه؟! میخواستین جنس نفروشین!!!

- بیمه برامون کلی الکی جریمه بریده! میگیم چرا؟ میگه نمیدونیم! برین اعتراض کنید!
- آب و فاضلابهای خراب شده هم که کماکان پولمونو نمیدن، هر چی میکشیم از این بیشرفها میکشیم.
....
خلاصه که رفقای کره‌ای مون میتونن مطمئن باشن که وقتی بریم اصلا خر نمیشیم برگردیم ایران 😂