اگه شما در آلمان زیاد از قطار استفاده میکنید، میدونید که هزینه سرسام آوری تا ۱۸۰ یورو داره!

اگه شما در آلمان زیاد از قطار استفاده میکنید، میدونید که هزینه سرسام آوری تا ۱۸۰ یورو داره! که خیلی وقتها به مراتب از هزینه هواپیما بیشتر میشه. ولی با اشتراک ماهیانه کارتی بنام BahnCard که در دو مدل ۲۵ و ۵۰ یورویی عرضه میشه، (همینطور در ۲ مدل درجه یک و درجه ۲)، شما میتونید خیلی از مسیرهارو با بلیط درجه ۲ و کمتر از ۳۰ یورو و بقیه مسیرها رو با حداقل ۲۵ درصد تخفیف استفاده کنید و برای بچه های تا سن ۱۵ سال هم پولی پرداخت نکنید.

https://www.bahn.com/en/view/offers/germany/saver-fare.shtml

@dotDE