اما خونه ما. ما برای شروع یه خونه کوچیک توی یه منطقه متوسط نشین و خوشگل از شهر اسن رو انتخاب کردیم

اما خونه ما
ما برای شروع یه خونه کوچیک توی یه منطقه متوسط نشین و خوشگل از شهر اسن رو انتخاب کردیم. شاید فکر کنید که آدم باید خیلی احمق باشه، خونه به چه بزرگیشو توی گرونترین محله تهران ول کنه، بره یه همچین جایی! ولی باور کنید، بجز امشب که خودم نخوابیدم و تصمیم گرفتم بشینم یکم بنویسم، از وقتی که اومدیم اینجا استرس ندارم، شبها مثل آدم میخوابم و از خواب نمیپرم، لرزش دست ندارم، تپش قلب ندارم و ...
از وقتی اومدیم اینجا، بیشتر برای خانوادم وقت دارم، بیشتر با پسرم بازی میکنم و بعد از مدتها باز آشپزی میکنم.