روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
زباله و تفکیک زباله یکی از بخشهای زندگی آلمانی هست
زباله و تفکیک زباله یکی از بخشهای زندگی آلمانی هست.
اینجا زباله های تر هفتهای یکبار، پلاستیکی دو هفتهیکبار و زبالههای کاغذی ماهی یکبار از سطلهایی که دم هر خونه هست جمعآوری میشه. پس اگه زبالههاتون زیاد باشه، یا باید تا زمان بردنشون صبر کنید و یا با ماشین ببرید توی سطلهایی که در محلهای خاصی نگهداری میشن، تخلیه کنید. ایران روزی ۲ بار ماشین میومد از سر کوچه زباله میبرد. بازهم تا سری بعدی کلی زباله جمع میشد.
تو خیلی از فروشگاهها هم یک سری ماشین مثل عکس بالا گذاشتن که با انداختن بطریهای پلاستیکی توشون، برای هر بطری ۲۵سنت بهتون میده.
@dotDE