سلام دوستان، دم همتون گرم واقعا، از دیشب تا امروز بیشتر از ۶۰۰ تا کامنت برام ارسال کردید، کلی طراحی کردید، روی متن زیر اسم برند کا

سلام دوستان، دم همتون گرم واقعا، از دیشب تا امروز بیشتر از ۶۰۰ تا کامنت برام ارسال کردید، کلی طراحی کردید، روی متن زیر اسم برند کامنت گذاشتید و ... . چقدر دلگرم کنندست که دوستان خوبی مثل شما دارم، ممنون میشم بازهم نظرتون رو درباره این برند و لوگو برای من بنویسید و به آی‌دی من: @sahandbehnam ارسال کنید.
یکم در مورد برند:
یک سرویس ابری برای ایجاد دفتر مجازی در هرکجای جهان.
کلمه Telesk.de مخفف کلمه Tele Desk هست. در واقع اگه جای de با sk عوض بشه، میشه Desk
در لغت‌نامه دهخدا آمده است که «تِلِسْکْ» خوشه‌ی کوچک انگور است که جزو خوشه‌ی بزرگ است؛ یعنی بر خوشه‌ی بزرگ چسبیده است.
درواقع فکر کردم، خوشه انگور به عنوان لوگو، مفهوم شبکه ارتباطی بین بیزینس‌های کوچک و بزرگ که به هم متصل هستند رو هم‌ میده.