آفرین، دمشون گرم، خیلی قشنگ بازی کردن، جلوی قهرمان جهان هیچی کم نداشتن 👌👌👌👌

آفرین، دمشون گرم، خیلی قشنگ بازی کردن، جلوی قهرمان جهان هیچی کم نداشتن 👌👌👌👌