این پست رو ‌درست شب عید نوشتم (این روزهای من)، به درخواست چند تا از دوستان دوباره تو کانال میزارم

این پست رو ‌درست شب عید نوشتم (این روزهای من)، به درخواست چند تا از دوستان دوباره تو کانال میزارم.
یک روایت کوتاه از ۴ شخصیت: امثال من کارآفرین و مشکلات پیش رومون، نسل جدید تحصیل کرده ولی سردرگم و جویای کار که حتی نمیتونه خودشو پرزنت کنه. نسل قدیم، یکی سطحی و دیگری تحصیل کرده ولی به حاشیه رانده شده و در آخر هم ارکان دولت از بانک و دارایی و شهرداری گرفته تا کارفرما: