چند وقته ۲ تا تیکه از پایین صورتم بصورت سکه‌ای ریشش ریخته، دیروز رفتم دکتر، گفت عصبیه، و با یه کرم و تزریق دارو خوب میشه، ولی تا ز

چند وقته ۲ تا تیکه از پایین صورتم بصورت سکه ای ریشش ریخته، دیروز رفتم دکتر، گفت عصبیه، و با یه کرم و تزریق دارو خوب میشه، ولی تا زمانیکه استرس و فشار کاری روم حل نشه، این موضوع‌ باز تکرار میشه. بعد پرسید گاها این علائم رو نداری؟
استرس و بی قراری موردی
اسپاسم روده بزرگ و درد
بیخوابی و پریدن از خواب نیمه شب
خستگی دائم
عدم تمرکز
لرزش دست
و ....
دیدم همشو دارم 😂
گفت راه حل اینه که منبع استرس رو از خودت دور کنی!
گفتم منبع رو که نه ولی خودم رو از منبع دارم دور میکنم، دارم از ایران میرم.
خندید گفت پس دارو نمیخوای، خوب میشی، فقط برای ریشت دارو میدم!
جان شما دارو نداد!! گفت پاشو برو یه کاری هم بکن من بیام، خودمم اینجا این علائمی که بهت گفتم، دارم و شروع کرد به باز کردن سفره دلش. اشک تو چشماش جمع شده بود.😳
یکم دلداریش دادم و از آینده و اینچیزا گفتم و اومدم بیرون.😂
هیچی دیگه این یه مدت هم با عوارض فوق باید کنار بیام تا برم، یه فکری هم برای دکتر جونم بکنم 🤪😂.
سهند بهنام
@dotDE