به یاد پارسال این موقع‌ها این پست رو دوباره پست کردم

به یاد پارسال این موقع ها این پست رو دوباره پست کردم. الان که یادش می‌افتم باید سالها قبل مهاجرت میکردم. این آرامش و حس زندگی با هیچ درآمدی توی ایران قابل مقایسه نیست.