روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
اینهایی که دارید میزنید و میکشید، که دیگه نه نویسندههای دوران رفسنجانی بودن که بگید محاربن، نه دانشجوهای دوره خاتمی بودن که بگید
اینهایی که دارید میزنید و میکشید، که دیگه نه نویسندههای دوران رفسنجانی بودن که بگید محاربن، نه دانشجوهای دوره خاتمی بودن که بگید سرشون بوی قرمهسبزی میداد، نه مردم طبقه متوسط و فرهنگی دوره احمدی نژاد که بگید اصلاح طلبن و نفسشون از جای گرم بلند میشه. اینها همون ۶۰٪ جامعه زیر خط فقرن، جوونها و مردم کم درآمدی که جونشون به لبشون رسیده و دیگه طاقت فشار بیشتر از این رو ندارند. اینها نه میتونن مهاجرت کنند نه نونی دیگه توی سفرهشون مونده که سرشونو بندازن پایین. اینها وقتی راه بیوفتن دیگه نمیتونید جمعشون کنید. تورو به اون خدایی که قبول دارید و براش نماز میخونید تا بیشتر از این دیر نشده اصلاح بشید و وضعیت مملکت رو درست کنید و از سوریه و یمن و ... شدن ایران جلوگیری کنید. وگرنه باید همشونو بکشید. ۶۰میلیون انسان بیگناه.
فقط میتونم بگم خدا لعنتتون کنه.