چرا دولت نمی‌تواند سرمایه گذار خوبی باشد؟ /بورژوا. لینک کانال👇👇

چرا دولت نمی تواند سرمایه گذار خوبی باشد؟/بورژوا
لینک کانال👇👇
🔻 @economy7
🔺 @economy7