رئیس سابق دانشکده اقتصاد علامه: گرانی تبعات روانی دارد/ حساسیت بنزین زیاد است، گرانی‌اش حتما باید با مشورت مردم باشد

رئیس سابق دانشکده اقتصاد علامه: گرانی #بنزین تبعات روانی دارد/ حساسیت بنزین زیاد است، گرانی‌اش حتما باید با مشورت مردم باشد
لینک کانال👇👇
🔻 @economy7
🔺 @economy7