*…دانایی؛ فهم و شعور است، ربطى به مدرك تحصيلى ندارد…* @Addmin_ir 👈 ادمین 👤 پیج اینستاگرام👇 Instagram.com/economy.7 تبلیغات پذیرفته می شود. (اولویت با تبلیغات آموزشی و کارگاه ها)👇👇 @Addmin_ir پیام رسان(در صورت ریپورت بودن)👇 @ECONOMY7BOT
❗️متن نامه روحانی به اوباما برای اولین بار منتشر شد
❗️متن نامه روحانی به اوباما برای اولین بار منتشر شد
⬅️ منابع خبری روز جمعه متن کامل نامه رئیسجمهور ایران به رئیسجمهور سابق آمریکا پس از اجرایی شدن برجام را منتشر کردهاند.
🔰متن نامه روحانی به شرح زیر است:
⬅️ بسیار خرسندم که با تلاشهای ارزشمند وزرای امور خارجه و هیأتهای مذاکرهکننده ایران و ۱+۵ و با تکمیل اقدامات طرفین در اجرای تعهدات متقابل بر اساس برجام،رسماً برنامه جامع اقدام مشترک به مرحله اجرا درآمد.
⬅️ اجرایی شدن برجام، نوید بخش فصل جدیدی در عرصه روابط بینالملل است. این توافق که محصول بیش از دو سال مذاکرات همهجانبه و شبانهروزی بود، و در پی شش ماه تلاش و جدیت طرفین برای اجرای تعهدات خود محقق گردید، اثبات نمود که حتی پیچیدهترین مسائل جهانی را میتوان از طریق گفتوگو مذاکره و تعامل حل و فصل کرد.
⬅️ اینجانب بر این اعتقادم که رویکرد برد-برد حاکم بر برجام میتواند الگوی مناسبی برای حل و فصل بحرانهای بینالمللی و منطقهای، به ویژه در خاورمیانه پرآشوب که متأسفانه شرایط آن هر روز وخیمتر میشود، به شمار رود.
⬅️ در همین راستا، دولت جمهوری اسلامی ایران، همواره برای تأمین، حفظ و تقویت صلح، ثبات و آرامش در سطح بینالمللی، و به ویژه در منطقه و حوزه پیرامونی خود تلاش نموده است.
⬅️ بیتردید، ورود به مذاکرات هستهای و پایبندی به نتایج توافقات به عمل آمده و نیز مقابله سرسختانه با تروریسم و فرقهگرایی از یک سو، و مدارا و خویشتنداری در برابر محاسبات نادرست و سیاستهای تحریکآمیز و تفرقهآفرین برخی کشورهای مشخص، بهترین گواه بر صحت سیاستهای اصولی جمهوری اسلامی ایران و روشنترین نماد و عملکرد دولت من است.
⬅️ مایلم از تلاشهای جنابعالی در راه حصول این توافق مهم سپاسگزاری نموده و پیشاپیش از دستورات شایسته توأم با اقدامات لازم و به موقعی که در جهت اجرای دقیق آن معمول میدارید، قدردانی نمایم.
منبع: روزنامه جمهوری اسلامی
لینک کانال👇👇
🔻 @economy7
🔺 @economy7