⭕️ …منظور از ریاست مآب کسی است که بیش از اندازه پایبند تشریفات و آداب مقام ریاستی و مدیریتی باشد

#بیماریهای_مدیریتی

⭕️ #مدیر_ریاست_مآب


منظور از ریاست مآب کسی است که بیش از اندازه پایبند تشریفات و آداب مقام ریاستی و مدیریتی باشد. ریاست مآب بودن به عنوان یک بیماری اداری ، عواقب و عوارضی به همراه دارد که مهمترین آنها کوته فکری و کم ظرفیتی مدیریت است.

🔬 طرز تشخیص این بیماری در خود

تشخیص این مورد در خودتان بسیار ساده است کافی است رفتارتان را بیرون از شرکت با رفتارتان در داخل شرکت مقایسه کنید. ببینید مثلا وقتی وارد شرکت می شوید ژست خاصی میگیرید؟ یا وقتی که از پشت میز با تلفن صحبت میکنید لحن متفاوتی دارید؟ اگر پاسختان بلی است باید گفت شما مبتلا هستید!

💊 طرز درمان

باید این حقیقت را بپذیرید که آنچه شما را یک مدیر مورد احترام و محبوب می سازد، شخصیت و اخلاق واقعی شما، افکار و تصمیمات منطقی شما و دستورات معقول شماست نه ژست و امثال آنها...
لینک کانال👇👇
🔻 @economy7
🔺 @economy7