🔴سیم‌کارت‌ها جای کارت‌های اعتباری را می‌گیرند

🔴سیم‌کارت‌ها جای کارت‌های اعتباری را می‌گیرند

✅مدیرعامل شرکت «مایکت» گفت: پرداخت اپراتوری یک روش پرداخت موبایلی است که به مشتریان اجازه می‌دهد، هزینه خرید خود را از روی اعتبار سیم‌کارت (DCB) پرداخت کنند.

✅دارندگان تلفن همراه هوشمند با قابلیت استفاده از سیم‌کارت، حتی در صورت نداشتن حساب بانکی، می‌توانند از این روش پرداخت استفاده کنند.

✅وی با اشاره به اینکه در این روش از اطلاعات هویتی کاربر از جمله شماره کارت، رمز دوم و ccv2 استفاده نمی‌شود، بیان کرد: میزان موفقیت این روش به‌دلیل راحتی در فرآیند و عدم نیاز به اطلاعات کاربر بالاتر و از لحاظ استانداردهای رعایت حریم خصوصی بسیار امن است.

✅رحیمیان افزود: این روش دارای محدودیت‌هایی است که ممکن است تمامی کسب‌وکارها نتوانند استفاده کنند. به‌طور مثال محدود بودن اعتبار سیم‌کارت‌ها امکان انجام تراکنش با رقم‌های بالا را نمی‌دهد. همچنین اپراتورها سهمی از هر تراکنش هزینه می‌گیرند که باعث می‌شود در استفاده از این روش، قیمت‌گذاری با دقت بیشتری انجام گیرد.

📎مطلب کامل در لینک زیر:
http://asrebank.ir/news/128792
لینک کانال👇👇
@economy7
@economy7