*…دانایی؛ فهم و شعور است، ربطى به مدرك تحصيلى ندارد…* @Addmin_ir 👈 ادمین 👤 پیج اینستاگرام👇 Instagram.com/economy.7 تبلیغات پذیرفته می شود. (اولویت با تبلیغات آموزشی و کارگاه ها)👇👇 @Addmin_ir پیام رسان(در صورت ریپورت بودن)👇 @ECONOMY7BOT
♦️بالاترین حقوق را کدام مدیران میگیرند؟
♦️بالاترین حقوق را کدام مدیران میگیرند؟
▪️بررسی حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۵، از این حکایت دارد که مدیران شاغل در بخش نفت، گاز و پتروشیمی بیشترین حقوق را در کشور دریافت میکنند.
▪️تعدادی از کارشناسان در بررسی آمار و اطلاعات مربوط به حقوقهای دریافتی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شاغلان کشور در سه سطح مدیران ارشد، میانی و سطوح غیرمدیریتی اطلاعاتی را جمعآوری و مورد بررسی قرار دادهاند که نتایج آن نشان میدهد مدیران ارشد حوزه نفت و گاز با دریافتی متوسط ۶.۹ میلیون تومان در هر ماه در صدر دریافتکنندگان حقوق قرار دارند.
▪️مدیران ارشد حوزه کامپیوتر و نرمافزار با ۵.۵ میلیون تومان و حوزه عمران و ساختمان با ۴.۹ میلیون تومان در رتبههای دوم و سوم قرار دارند.
▪️در سطح مدیران میانی صدرنشنیی با نظام بانکی است. مدیران میانی نظام بانکی به طور متوسط رقمی در حدود ۴.۴ میلیون تومان در ماه دریافتی دارند و بعد از آنها مدیران حوزه میانی نفت و گاز با ۳.۷ میلیون و مدیران صنایع مخابراتی و الکترونیکی با ۳.۵ میلیون تومان دریافتی ماهانه در ردههای بعد قرار گرفتهاند.
▪️این گزارش نشان میدهد که در سطوح غیرمدیریتی کارمندان حوزههای سرمایهگذاری و بورس با حقوق ماهانه ۲.۸ میلیون تومان بیشترین دریافتی را دارا هستند. رتبههای بعدی به کارکنان بخش نفت و گاز و صنایع مخابراتی و الکترونیکی اختصاص دارد که در هر ماه به طور متوسط ۲.۴ میلیون تومان درآمد کسب میکنند./ منبع: خبرگزاری دولتی ایسنا
لینک کانال👇👇
🔻 @economy7
🔺 @economy7