⭕️▪️یک طنز خیلی تلخ.. نوشته بود:.. «بنزین ۸۰ تومنی شد ۱۰۰۰ تومن

⭕️▪️یک طنز خیلی تلخ

نوشته بود:

" بنزین ۸۰ تومنی شد ۱۰۰۰ تومن

تریاک ۳۰۰۰ تومنی هنوز ۳۰۰۰ تومنه

آیا قاچاقچی‌ها مدیریت بهتری ندارن؟

هیچ زمانی در هیچ کجا هیچ معتادی بدون مواد نبوده.

آیا سیستم توزیع مواد مخدر در دنیا بهتر از توزیع برق، بهداشت، عدالت و ... نیست؟! "

@economy7