. . . . . . . .
از قدیسى پرسیدند:. خشم چیست؟. او پاسخ زیبایى داد:
از قديسى پرسيدند:
خشم چيست؟
او پاسخ زيبايى داد :
خشم مجازاتى است كه ما به خودمان ميدهيم، به خاطر اشتباه يكنفر ديگر
Saint ˈseɪnt سِینْت
قدیس
Punishmentˈpʌnɪʃmənt پانیشْمِنت
تنبیه
@english1388