از قدیسى پرسیدند:. خشم چیست؟. او پاسخ زیبایى داد:

از قديسى پرسيدند:
خشم چيست؟
او پاسخ زيبايى داد :
خشم مجازاتى است كه ما به خودمان ميدهيم، به خاطر اشتباه يكنفر ديگر

Saint ˈseɪnt سِینْت
قدیس

Punishmentˈpʌnɪʃmənt پانیشْمِنت
تنبیه

@english1388