. . . . . . . .
🎷آهنگی از انریکه.. Hero.. Would you dance
🎷آهنگی از انریکه
Hero
Would you dance
If I asked you to dance?
آیا میرقصی اگر من ازت بخواهم که برقصی؟
Would you run
And never look back?
آیا میدوی و پشت سرت راهم نگاه نکنی؟
Would you cry
If you saw me crying?
آیا گریه میکنی اگر مرا در حال گریه کردن ببینی؟
And would you save my soul, tonight?
آیا از روح من امشب مراقبت میکنی؟
Would you tremble
If I touched your lips?
آیا میلرزی اگر لبانت را لمس کنم؟
Would you laugh?
Oh please tell me this.
آیا میخندی؟ اه خواهشا به من بگو
Now would you die
For the one you loved?
آیا به خاطر کسی که عاشقش بودی میمیری؟
Hold me in your arms, tonight.
مرا در آغوش خود بگیر امشب
I can be your hero, baby.
من میتونم قهرمان تو باشم عزیزم
I can kiss away the pain.
من میتونم درد رو با بوسه ای دور کنم
I would stand by you forever.
برای همیشه در کنارت خواهم ماند
You can take my breath away.
تو میتونی نفسم رو ازم بگیری
Would you swear
That you'll always be mine?
آیا قسم میخوری که همیشه مال من بمونی؟
Or would you lie?
Would you run and hide?
یا دروغ میگی و از دست من فرار میکنی؟
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
آیا زیادی در خودم فرو رفتم؟
آیا عقلم رو از دست داده ام؟
I don't care
You're here tonight.
اهمیتی نمیدم چون تو امشب اینجایی
I can be your hero, baby.
من میتونم قهرمان تو باشم عزیزم
I can kiss away the pain.
من میتونم درد رو با بوسه ای دور کنم
I would stand by you forever.
برای همیشه در کنارت خواهم ماند
You can take my breath away.
تو میتونی نفسم رو ازم بگیری
Oh, I just want to hold you.
من فقط میخواهم تورو نگه دارم
I just want to hold you.
من فقط میخواهم تورو نگه دارم
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
آیا زیادی در خودم فرو رفتم؟
آیا عقلم رو از دست داده ام؟
I don't care
You're here tonight.
اهمیتی نمیدم چون تو امشب اینجایی
I can be your hero, baby.
من میتونم قهرمان تو باشم عزیزم
I can kiss away the pain.
من میتونم درد رو با بوسه ای دور کنم
I would stand by you forever.
برای همیشه در کنارت خواهم ماند
You can take my breath away.
تو میتونی نفسم رو ازم بگیری
@english1388