. . . . . . . .
همیشه فکر میکردم بدترین اتفاق تو زندگی اینه که آخرش تنها بمونی …. اما نه!
همیشه فکر میکردم بدترین اتفاق تو زندگی اینه که آخرش تنها بمونی...
اما نه !
بدترینش اینه که کنار آدمهایی بمونی که باعث میشن احساس تنهایی بکنی.
end up:
به پایان رسیدن،منتهی شدن
@english1388