همیشه فکر میکردم بدترین اتفاق تو زندگی اینه که آخرش تنها بمونی …. اما نه!

همیشه فکر میکردم بدترین اتفاق تو زندگی اینه که آخرش تنها بمونی...
اما نه !
بدترینش اینه که کنار آدمهایی بمونی که باعث میشن احساس تنهایی بکنی.

end up:
به پایان رسیدن،منتهی شدن

@english1388