مکالمه.. آیا آنجا رو دوست داشتید؟

مکالمه

💢A: I went to Hawaii on vacation.

من در تعطیلات به جزایر هاوایی رفتم.

💢B: Did you like it?

آیا آنجا رو دوست داشتید؟

💢A: I loved it. I want to live there.

من آن را دوست داشتم. من می خواهم آنجا زندگی کنم.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
💢B: What did you like?

شما چه چیزی را دوست داشتید؟

💢A: The island is so green, and the water is so blue.
⭐️⭐️⭐️
جزیره خیلی سبز است و آب خیلی آبی است

💢B: Did you go swimming?

آیا برای شنا رفتید؟

💢A: I went to the beach every day.

من هر روز به ساحل رفتم

💢B: How was the weather?

آب و هوا چطور بود؟

💢A: It was hot and sunny every day.

هر روز گرم و آفتابی بود؟

💢B: What did you do at night?

شما در شب چه کارهایی انجام می دادید؟

💢A: At night I went out to eat. The food was delicious.

در شب می رفتم تا غذا بخورم.غذاها خیلی خوشمزه بود

💢B: People who live in Hawaii are lucky.

مردمی که در هاوایی زندگی می کنند خوشبخت هستند.

🌺🌺🌺🌺
@english1388