. . . . . . . .
مکالمه.. آیا آنجا رو دوست داشتید؟
مکالمه
💢A: I went to Hawaii on vacation.
من در تعطیلات به جزایر هاوایی رفتم.
💢B: Did you like it?
آیا آنجا رو دوست داشتید؟
💢A: I loved it. I want to live there.
من آن را دوست داشتم. من می خواهم آنجا زندگی کنم.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
💢B: What did you like?
شما چه چیزی را دوست داشتید؟
💢A: The island is so green, and the water is so blue.
⭐️⭐️⭐️
جزیره خیلی سبز است و آب خیلی آبی است
💢B: Did you go swimming?
آیا برای شنا رفتید؟
💢A: I went to the beach every day.
من هر روز به ساحل رفتم
💢B: How was the weather?
آب و هوا چطور بود؟
💢A: It was hot and sunny every day.
هر روز گرم و آفتابی بود؟
💢B: What did you do at night?
شما در شب چه کارهایی انجام می دادید؟
💢A: At night I went out to eat. The food was delicious.
در شب می رفتم تا غذا بخورم.غذاها خیلی خوشمزه بود
💢B: People who live in Hawaii are lucky.
مردمی که در هاوایی زندگی می کنند خوشبخت هستند.
🌺🌺🌺🌺
@english1388