✅ توقع بیجای هند: ایران «باید» امتیاز توسعه میدان گازی «فرزاد ب» را به ما بدهد!

✅ توقع بیجای هند: ایران «باید» امتیاز توسعه میدان گازی «فرزاد ب» را به ما بدهد!

وزیر نفت هند با اشاره به کمک به ایران در زمان تحریم‌ها گفت:
🔹تهران با واگذاری حقوق توسعه میدان گازی فرزاد ب به ما باید تلافی کند.
🔹در روزهای سخت ایران، زمانی که همه کشورهای غربی ایران را تحریم کرده بودند، ما در کنار آنها ایستادیم و مقادیر چشمگیری نفت خام از آنها خریدیم.
🔹ما همچنین وقتی که کانال‌های بانکی باز شد تا پنی آخر پول نفت ایران را بازگرداندیم.
🔹اکنون ایران باید جبران کند. ما این انتظار زیاد را از ایران داریم. من امیدوارم ایران آن را برآورده کند.
🔸این اظهارات وزیر نفت هند درحالی است که این کشور در تمامی مراحل با تحریم‌های آمریکا همراهی کرده است. از کنار کشیدن از خط لوله صلح تا تعلل در توسعه چابهار و حتی میدان گازی فرزاد ب.
🔸همچنین این کشور به محض تحریم‌های آمریکا واردات نفت را از ایران کاهش و با میزان تعیین شده از سوی آمریکا مطابقت داد.
به مجمع فعالان اقتصادی بپیوندید
telegram.me/esfahaneconomy