گفته میشود نرخ ارز در نیمه دوم سال افزایش خواهد داشت. مجمع فعالان اقتصادی

گفته میشود نرخ ارز در نیمه دوم سال افزایش خواهد داشت. مجمع فعالان اقتصادی

گفته میشود نرخ ارز در نیمه دوم سال افزایش خواهد داشت
برای آنکه پیش بینی دقیقتری از این رخداد داشته باشید مطالعه این کتاب را به شما پیشنهاد میکنیم
مجمع فعالان اقتصادی
@esfahaneconomy