⭕️ چه رفتارهایی ما را جذاب‌تر می‌کند؟

⭕️ چه رفتارهایی ما را جذاب تر می کند؟


♦️بعضی از آدم ها که ترس از #رهاشدن دارند وقتی با کسی آشنا می شوند دلشان می خواهد مرتبا با او در تماس باشند و بدانند او دقیقا کجاست و چه می کند؟ بنابراین هر نیم ساعت یکبار به عناوین مختلف به او پیغام می دهند، مطالب فورواردی نامرتبط برایش می فرستند و بعد چهارچشمی بالای گوشی منتظر جواب طرف مقابل می نشینند و البته خدا نکند که جواب او دیر شود! آنوقت است که به سرعت طعنه و کنایه هایی اعم از "نیستی!"، "معلوم نیست کجایی" و حتی "خوش باشی بای!" را نوشته و به مخاطب از همه جا بیخبر ارسال می کنند. نتیجه این کارها هم معمولا این است که طرف دمش را روی کولش می گذارد و فرار می کند.


♦️بعضی های دیگر که ترس از #رهاشدن دارند ولی می دانند که چسبیدن به طرف مقابل عاقبت خوبی بهمراه ندارد شیوه کاملا متفاوتی را در پیش می گیرند. آنها به طرف مقابل زنگ نمی زنند. جواب پیغامهایش را دیر و تلگرافی می دهند و سعی می کنند خودشان را مشتاق نشان ندهند و به اصطلاح طاقچه بالا بگذارند.

👈 واقعیت این است که این کار ممکن است شما را جذاب تر کند ولی #صمیمیت ایجاد نمی کند!

♦️رابطه #صمیمانه با سردی و بی عاطفگی پیش نمی رود. صمیمیت را در رابطه هردو نفر باید با هم بسازند و اینطور نیست که یکنفر فقط #سرویس_دهنده و نفر دیگر فقط #سرویس_گیرنده باشد. اگر شما اغلب اوقات در دسترس نباشید و با بی اعتنایی با طرف مقابلتان رفتار کنید به احتمال زیاد افراد سالم را فراری می دهید و فقط افراد #خودشیفته ای را که در درون احساس #بی_ارزشی می کنند به سمت خود جذب خواهید کرد.

این افراد ممکن است در ابتدا جذب رفتار مرموز و بی اعتنای شما شوند و برای بدست آوردن توجهتان تلاش کنند اما به محض صمیمی تر شدن وقتی که نقاط #ضعف شما را ببینند همانطور که شما را بالای سر برده اند به زمین خواهند کوبید. مشکلات شما را مدام توی سرتان می زنند و تحقیر و سرزنشتان می کنند.

♦️#بدرفتاری همان چیزی است که از کسی که مدتها سردی و بی اعتنایی را تحمل کرده است باید انتظار داشته باشید!

🔴با سپاس از خانم‌ مهسا مجتهدی

@fannebayan