کاش مسئولان همه قوا می‌توانستند مثل حسن روحانی و علی ربیعی میان کارگران معترض، داغ دیده و رنج کشیده معدن بروند، حرف تند بشنوند و آ

کاش مسئولان همه قوا می توانستند مثل حسن روحانی و علی ربیعی میان کارگران معترض، داغ دیده و رنج کشیده معدن بروند، حرف تند بشنوند و آرام پاسخ بگویند. من جای علی ربیعی بودم عکسی را که از وی در میان کارگران معترض منتشر شده، قاب می کردم و به عنوان سند افتخار پاسخگویی و مسئولیت پذیری در اتاق کارم نصب می کردم. بودن میان ده ها کارگر عصبانی معدن داغدار همکاران خود، شجاعتی می خواهد که در خیلی از مدعیان مردمی بودن سراغ نداریم. @fazeli_mohammad