⭕️ دکتر روحانی در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و بین المللی (۱۱):

⭕️ دکتر روحانی در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و بین المللی(۱۱):

🔹 در تهیه گزارش ملی درباره حادثه پلاسکو قرار شد که دستگاه دولتی، بازرسی و دستگاه‌های حکومتی نباشند، بلکه یک عده متخصص و کارشناس و عمدتاً استاد دانشگاه، بدون اینکه نظر سیاسی داشته باشند موضوع را بی‌طرفانه مورد بررسی قرار دهند و نتیجه آن را برای ملت گزارش دهند.

🔹گزارش هیات ویژه پلاسکو بسیار خوب بود و به خود آنها گفتم که اگر دیگران هم باز نظر جدیدی دارند دریافت و گزارش نهایی را تکمیل کنید و پخش شود؛ خوشحالم از این کار و امیدوارم از این به بعد در مسایل مهم این شیوه را دنبال کنیم و یک عده متخصص، دانشگاهی و استاد بیایند کار کنند و نظر دهند و دولت دخالت نکند.

🔹گزارش ملی بر مبنای دادن اطلاعات شفاف و اینکه مراکز عمومی باید برای مردم امن باشد، است. اجرای منشور حقوق شهروندی در این زمینه بود و امیدوارم صدا و سیما آن را منتشر کند چرا که یک کار تحقیقاتی علمی انجام شده و خوب است که مردم نسبت به آن مطلع و آگاه شوند؛ این بحث حزبی و گروهی نیست.

@dolat11