خستگی مرگ‌آور.. محمد فاضلی - عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

خستگی مرگ‌آور

محمد فاضلی - عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

✅ دو روز عید فطر را تهران بودم، غیر از سه ساعت سفر به روستای افجه نزدیک تهران و ده دقیقه حضور در بازار تجریش. ساعاتی فرصت داشتم از درون خودرو مردم و وضعیت را مشاهده کنم.

✅ برداشتم این‌است که مردم خسته شده از ایام قرنطينه، زندگی را خیلی عادی با حداقل رعایت ملاحظات بهداشتی مثل فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک از سر گرفته‌اند.

✅ برداشت دوم من این است که عادی‌سازی امور با سرعتی نامعمول از سوی مدیران بحران صورت می‌گیرد. شرایط ناگوار اقتصادی قابل درک است، اما بازگشت کرونا بسیار خطرناک‌تر است.

پیشنهاد

⭕️ بار و فشار اطلاع رسانی درباره کرونا ذره‌ای کاسته نشود، بلکه افزایش یابد. خسته نشویم.

⭕️ چند نظرسنجی و پژوهش اجتماعی رفتارشناسی مردم در این ایام در دستور کار قرار گیرد.

✅ خستگی مردم از شرایط، و خستگی مدیران از تداوم وضعیت غیرعادی، مرگ‌آور خواهد شد.

(اگر می‌پسندید به اشتراک بگذارید)

@fazeli_mohammad