این رسانه ویژه انتشار نوشتههای محمد فاضلی است. ارتباط با مدیر کانال:
آیا بهار محیط زیست فرا میرسد؟!
آیا بهار محیط زیست فرا می رسد؟!
چنانچه پیشنهاد دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی با دست اندازی جدی روبرو نشده و رای بیاورد، به نظر می رسد باید همه دوستداران محیط زیست در ایران با امیدی بیشتر و نشاطی سزاوارانه تر به آینده طبیعت ایران بنگرند. ادغام کلیدی ترین پاره های زمین در زیر چتر یک سازمان قدرتمند، می تواند نگاه بهره بردارانه و آزمندانه از منابع طبیعی و آب را پایان داده و سازمان متولی طبیعت ایران را به راستی به قدرتمندترین سازمان در بدنه دولت تبدیل کند.
و این همان انتظاری است که از دولتی می رود که خود را با افتخار تنها دولت محیط زیستی در تاریخ برپایی دولت مدرن در ایران می داند.
در این باره بیشتر خواهم نوشت ...
اما تا آن زمان نگاه کنید به جنس مخالفت هایی که با این پیشنهاد دولت در برخی دستگاه ها و شرکت های وابسته به سدسازی، طرح های انتقال آب و بهره برداری چوب از جنگل می شود تا دریابید که چگونه آب در لانه مورچگان افتاده است!