فیلمی درباره فاجعه، انسان و امید.. محمد فاضلی

فیلمی درباره فاجعه، انسان و امید

محمد فاضلی

🔹 فیلم درخت گردو، ساخته محمدحسین مهدویان، فاجعه‌ای در تاریخ ایران را روایت می‌کند: بمباران شیمیایی سردشت.

🔹 #درخت_گردو فیلم مهم، خوب و خبرسازی است.

🔷  میهمان برنامه اینترنتی #نقد_نو بودم و به همراه #میلاد_دخانچی و #کورش_علیانی به تحلیل این فیلم پرداختیم.
 
🔷 برنامه اینترنتی «نقد نو» همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، توسط سارمدیا منتشر می‌شود.

🔹 #نقد_نو می‌کوشد نگاه متفاوت و چندجانبه به فیلم‌های جشنواره فجر داشته باشد. این اپیزود یازدهم #نقد_نو است.

⭕️ دانلود اپیزود یازده، با کیفیت دلخواه:

 www.aparat.com/v/y5YaC

🔹 #نقد_نو را در سارمدیا دنبال کنید:
@saarmedia_ir

#جشنواره_فیلم_فجر
#نقد_نو

کانال #دغدغه_ایران :
@fazeli_mohammad