مطلبی درباره نسبت اصلاح طبی و توسعه سیاسی و دموکراسی نوشته بودم که در مهرنامه مرداد ۹۵ منتشر شده است

مطلبی درباره نسبت اصلاح طبی و توسعه سیاسی و دموکراسی نوشته بودم که در مهرنامه مرداد 95 منتشر شده است. http://befekreiran.blog.ir/1395/05/21/%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D9%85%D9%88%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C