محمد فاضلی

محمد فاضلی. مسئله من با مقوله سدسازي، انتقال آب، قنات يا هر چيز ديگر، دموكراتيك‌شدن فرايند تصميم‌گيري و شفافيت در بستر نهادي است. سؤال من اين است سه سال است دولت آقاي روحاني روي كار است و نامش هم عقلانيت و تدبير بوده، كدام يك از فرايندهاي تصميم‌گيري و بسترهاي حقوقي مرتبط با مدیریت منابع آب، شفاف‌تر، عقلاني‌تر و دموكراتيك‌تر شده‌اند؟ اگر فردا سیاست‌مداران دیگری آمدند که پوپولیست‌تر بودند یا بیشتر تحت سیطره پیمانکارها قرار داشتند، در فرايندي كه ساختار نهادي و شفافيت در تصميم‌گيري حاصل نشده، چه تضميني وجود دارد چندین سازه مشکل‌دار دیگر، نظیر گتوند، ساخته نشود؟