رئیس جمهور تمامی دستگاه‌ها را موظف می‌سازد که حداقل و حداکثر دستمزد ماهیانه مقامات کشوری و لشکری را در پایگاه اینترنتی سازمان مدیر

رئیس جمهور تمامی دستگاه ها را موظف می سازد که حداقل و حداکثر دستمزد ماهیانه مقامات کشوری و لشکری را در پایگاه اینترنتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی درج کنند. اجرای این حکم بدان معناست که می توان دانست هر مقام در جمهوری اسلامی ایران چقدر حقوق دریافت می کند و این نقطه آغاز بسیار مهمی برای شفافیت و البته شایسته سالاری است. مردم از این به بعد می پرسند: آنچه در فیش های حقوقی به تفکیک تحت دو عنوان حق شغل و حق شاغل درج می شود چقدر با واقعیت تطبیق دارد؟ آیا صلاحیت های فردی و عملکرد فلان مقام، با دستمزدی که دریافت می کند متناسب است؟ این پرسش گری راه به سوی شایسته سالاری بیشتر خواهد برد؟