آقای اسنپ، کمی مسئول باشید. (محمد فاضلی – عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی)

آقای اسنپ، کمی مسئول باشید
(محمد فاضلی – عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی)
✅ آقای اسنپ، انصاف این است که بسیاری از خدمات خودرو اینترنتی شما خوب است و استقبال مردم هم همین را نشان می‌دهد. بسیاری کارهای دیگر هم می‌توان انجام داد که واقعاً برای شما هزینه‌ای ندارد ولی انجام نمی‌دهید. مسئولیت اجتماعی شما حکم می‌کند به این موارد حساس باشید. یک بار چند مورد از روش‌های بهبود خدمات را نوشتم ولی کلاً به هیچ گرفتید، اما آن‌چه الان می‌نویسم با جان آدم‌ها سروکار دارد. شایسته است به همان اندازه که به کسب‌وکارتان می‌اندیشید، به جان مسافران هم حساس باشید.
✅ درصد قابل توجهی از خودروهایی که با اسنپ کار می‌کنند – حداقل اکثریت آن‌ها که من استفاده کرده‌ام – کمربند ایمنی صندلی عقب ندارند. این‌که نمی‌شود تلویزیون رسمی کشور برنامه‌های تبلیغی درباره خطرات نبستن کمربندی ایمنی پخش کند، و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده خدمات کرایه خودرو اینترنتی رانندگان خود را مجبور نکند خودروهای خود را به کمربند ایمنی صندلی عقب مجهز کنند.
کاش به همان اندازه که گروهی بودند و هستند که تلاش کردند و می‌کنند که خدمات شما را تعطیل کنند تا کسب‌وکار خودشان ضربه نخورد، عده‌ای هم باشند، مثل پلیس راهنمایی و رانندگی، که شما را مجبور کند خودروهایی را که قرار است با اسنپ همکاری کنند، معاینه فنی کند و حداقل مطمئن شود که خودرو به کمربند ایمنی صندلی عقب مجهز است.
✅ جناب اسنپ، انجام این یکی، و البته کلیت اطمینان از ایمنی خودروهای اسنپ بند قیمت دلار، معادلات اقتصاد کلان، مخالفت با کسب‌وکارهای اینترنتی و عوامل دیگر نیست؛ کمی مسئولیت‌پذیری می‌خواهد.
(این متن را اگر می‌پسندید، برای دیگران هم ارسال کنید.) @fazeli_mohammad